Nya skor och Halvtidssittning!

På lördag ska vi ha HALVTIDSSITTNING med klassen. Vilket betyder att halva läkarutbildningen är klar, hur sjukt är inte det? Fast samtidigt... har vi inte kommit längre? Känns som om vi hållt på en evighet, haha. I vilket fall så kommer det bli sjukt bra! Bal, aftonklänning, god mat, dans hela natten och hrm.. fri bar. Så taggad! 
 
Och så är det ju dethär med skor. Jag ÄLSKAR skor, har alldeles för många. Men skor kan ju också förstöra en hel kväll. Får man riktigt ont i fötterna spelar det inte någon roll hur bra musiken är eller hur "salongsberusad" man är.         
Det gör ONT. 
 
Jag har ganska många skor, men insåg att om jag ska ha dedär snygga, svarta, höga pumpsen så kommer kvällen vara förstörd efter att ha gått i dem i 30 min. Så jag gav mig ut för att hitta ett par som är lite snällare mot fötterna och hittade dessa. Är de inte fina? :) Och med lite kirurgtejp där det skaver och en mjuk gélekudde vid tårna så kommer det bli dans hela natten. Minst!
 
 
#1 - - JOS:

Härligt!

#2 - - Cassandra Haraldsson:

Superfina!

Upp