Vårfeeling

 
Vilken vårfeeling idag!
Jag satt i solen på balkongen i linne och shorts, i februari.... Äntligen! Det är verkligen på tiden, min hud är grå, jag är kroniskt trött och behöver allt ljus jag kan få. Tog även en tur till IKEA där de hade massor av fina krukor och odlingstillbehör och planterade sedan mina frön som legat i en låda och väntat sedan mellandagarna. 
 
Min avocadoplanta har vuxit sig ganska stor och hoppas på att den ska få en kompis eller två. Snart ska den få komma ner i jord, men av tidigare erfarenhet så har det gått bättre om den får växa sig lite större innan.
 
Dessutom har jag planterat frön från tre olika sorters chili, med lite olika styrka och sötma. I den lite större vita krukan är det äppelmynta som jag tänkte göra te och drinkar på, om den nu vill växa. Dessutom har jag satt ett par klyftor vitlök och hoppas på att det ska växa upp lite smaskig vitlöksblast. 
 
Längtar! 
 
 
 
 
 
 
 
 
Upp