Första mars!

Hej! 
 
Jag är precis hemkommen från ett mycket bra pass på gymmet, körde Bodystep på Nordic Wellness för första gången och det va grymt! Får nog öva lite för att få in alla steg och så, men det va riktigt kul ändå. Det har varit så svårt att komma igång med träningen efter jul, vet inte om jag ska skylla på att det varit väldigt stressigt i skolan eller om jag bara helt enkelt varit lite lat? Men nu är det igång! Jag har träningskläderna, maten och träningskompisen, det kan ju bara inte misslyckas. 
 
Nu sitter jag framför tv:n, det är ju Badhotellet! Jag har fastnat så för den serien, den är ju på jobbig danska och dramat är ju ganska snällt. Men den är bara så mysig! Till det har jag gjort en smaskig smoothie, perfekt efter träningen. 
 
Superenkelt! 
 
Jag tog ca 1 dl frusen mango och 1 dl frusna hallon samt en halv banan. I det hällde jag en skvätt lättmjölk och en skvätt apelsinjuice samt 1 tsk chiafrön. Mixa. Tillsätt mer vätska om det behövs. Mums! 
 
 
 
 
 
Upp